10 June 2018

နိမိတ္ ေနာက္ နမာ လိုက္


 

မဲြ ၊ ​ေသ ၊ ၾကမၼာငင္​ .. စတဲ့ ႀကိယာ​ေတြကို အရမ္​းကာ​ေရာ မသံုးဖို႔ ​ေရွးလူႀကီး​ေတြ သတိ​ေပး​ေလ့ရိွတယ္​ ။ နိမိတ္​မရိွလို႔ တဲ့ ။ ငါ ​ေသခ် င္​တယ္​ ၊ မ​ေသ​ေသးဘူးလား ၊ မဲြ​ေတာ့မွာပဲ ၊ မဲြ​ေနၿပီ ၊ မဲြကိန္​းဆိုက္​ၿပီ .. အဲဒီလိုမ်ဳိ း စကား​ေတြ ၊ ဝါက် ​ေတြ ​ေျပာမိ သံုးမိရင္​ မၾကာခင္​ အျဖစ္​ဆိုး​ေတြ ၾကဳံ ရတတ္​တာလည္​း တိုက္​ဆိုင္​မႈ သက္​သက္​​ေတာ့ မဟုတ္​​ေလာက္​ဘူး ။

ဂီတမွာ တစ္ခ်ဳိ႕ သီခ် င္​းစာသား​ေတြ ၊ သီခ် င္​း အမည္​​ေတြဟာ ​ေရွာင္​နိႈင္​ရင္​ ​ေကာင္​းပါတယ္​ ။
ငယ္​စဥ္​က တံြ​ေတးသိန္​းတန္​ရဲ႕ ......

× × မိုး႐ြာရင္​ × ၾကမၼာငင္​​ေတာ့မယ္​လို႔ × မထင္​နဲ႔​ေလ မိုးရယ္​ × ×

အဲ့ဒီ ​ေတးတ စ္​ပိုဒ္​ ​ေအာ္​ဟစ္​ ညည္​းမိလို႔ ကုန္​သည္​ ​ေစ် းသည္​ မိခင္​ရဲ႕ မရိုက္​စဖူး အရိုက္​အနွက္​ ခံခဲ့ရ ဖူးပါတယ္​ ။ တံြ​ေတးသိန္​းတန္​ ကိုယ္​တိုင္​လည္​း ​ေလာကဓံ အနိမ္​့အျမင္​့ ရင္​ဆိုင္​ခဲ့ရပါတယ္​ ။

ကမၻာက် ာ္​ အဆို​ေတာ္​ မိုက္​ကယ္​ဂ်က္​ဆင္​ ဘဝ​ေနဝင္​ခ်ိ န္​ မတိုင္​မီက Bad ; Dangerous ဆိုတဲ့ သီခ် င္​း​ေတြ ( သို႔မဟုတ္​ ) စီးရီး​ေတြ ထုတ္​​ေဝဖူးတယ္​ ။ နိမိတ ္​မရိွတဲ့ သီခ် င္​း ၂ ပုဒ္​ ၊ ၃ ပုဒ္​ဟာ မၾကာခင္​ သူဘာျဖစ္​​ေတာ့မယ္​ဆိုတာ သဲလြန္​စ ​ေပး​ေနသလိုပါ ။

ျမန္​မာသံ​ေတး​ေတြ တစ္​​ေခတ္​ဆန္​းလိုက္​တဲ့ အဆို​ေတာ္​ မင္​း​ေအာင ္​ဟာ စ, ဝင္​လာကတည္​းက ` မင္​း သား​ေလးလို လြမ္​းျပမယ္​ ´ တဲ့ ။ အလြမ္​း စကားလံုးပါတယ္​ ။ သူကြယ္​လြန္​ကာနီး ထုတ္​​ေဝခဲ့တဲ့ သီခ် င္​း တစ္​ပုဒ္​ အမည္​က " ရန္​ကုန္​သူ လြမ္​းမွာစိုးတယ္​ " တဲ့ ။ စာသား​ေတြက ...

× × ရန္​ကုန္​သူ​ေရ × လြမ္​းလို႔က် န္​ × လြမ္​းလို႔က် န္​ × × တဲ့ ။ 
ရိွ​ေသးတယ္​ ၊ × × ငါ​ေသရင္​ ငါ့ရဲ႕နံ​ေဘးမွာ × ဂစ္​တာရယ္​ × တိပ္​​ေခြ​ေလးရယ္​ × စတီရီယို ကက္​ဆက္​တစ္​လံုးရယ္​ × တမလြန္​အထိ ယူသြားရမယ္​ × × တဲ့ ။တစ္​မ်ဳိ းႀကီးပဲ ။ 

ခင္​ဝမ္​းက `` နႈတ္​ဆက္​ခဲ့ပါတယ္​ ´´ တဲ့ ။
စာသားက ..
× × နႈတ္​ဆက္​ ခဲ့ပါတယ္​ × ကြၽန္​​ေတာ္​ သြား​ေတာ့မယ္​ × လမ္​းရဲ႕ သယ္​​ေဆာင္​ရာ × ဟိုအ​ေဝးကို × အ​ေဝးကို × ×

ျပည္​မွာ​ေဆာင္​း သီခ် င္​းမွာလည္​း ..
× × အ​ေန​ေဝး × ( ​ေရ​ေဝး ) မွာ ဆံုးရံႈးသြားရ​ေတာ့မယ္​့ × ျပည္​မွာ​ေဆာင္​း × × တဲ့ ။
( သူ ကြယ္​လြန္​​ေတာ့ ​ေရ​ေဝး သုႆ န္​မွာ ျမဳ ပ္​န ံွခဲ့ရတယ္​ ထင္​တယ္​ ။ ) ဆိုင္​ မဆိုင္​​ေတာ့ မသိ ၊
ဆရာျမဳိ႕မၿငိမ္​းရဲ႕ ` တိမ္​လႊာမို႔မို႔႔လြင္​ ´ ကို နိမိတ ္​မ​ေကာင္​းဘူးလို႔ ယူဆလို႔ အဖဲြ႕သား​ေတြက သည္​​ေတး လက္​​ေရွာင္​တယ္​တဲ့ ။

ဒါ​ေတြ အယံုအၾကည္​မရိွတဲ့ ဦးဝင္​းဦးက ျပန္​လည္​​ေဖၚထုတ္​တယ္​ ။ ဦးဝင္​းဦးလည္​း ဘာ့​ေၾကာင္​့ရယ္​ မသိ ၊ အ​ေႂကြ​ေစာခဲ့ရွာတယ္​ ။


 




စာ​ေပနယ္​မွာလည္​း အဲဒီလို နိမိတ္​ျပ ဝတၳဳ ​ေတြ ၊ ​ေဆာင္​းပါး​ေတြ အမ် ားႀကီး ရိွပါတယ္​ ။ ရုတ္​တစ္ရက္​
စဥ္​းစား မရလို႔ပါ ။ ​ေခါင္​းထ ဲ​ေပၚလာတာ​ေတာ့ ဆရာ​ ေသာ္​တာ​ေဆြရဲ႕ ၇၅ ပဲ ။

သူ႔ဟာသ ဝတၳဳ ​ေတြမွာ ၇၅ ကို ခဏခဏ သံုးခဲ့ဖူးတယ္​ ။ ( ဒီလို မိန္​းမမ်ဳိ း ရလို႔က​ေတာ့ ၇၅ ​ေယာက္​ ယူတယ္​ ။ ဒါမ်ဳိ းမ် ား ၇၅ ခါ ျဖစ္​လိုက္​စမ္​း .. စသျဖင္​့ ) ။ သူကြယ္​လြန္​​ေတာ့ ၇၆ နွစ္​ ... ။

တစ္ခ်ဳိ႕ အမ်ဳိ းသမီးႀကီး​ေတြ ပုဝါ စံုခ် တယ္​ ။ တစ္ခ်ဳိ႕ စလြယ္​သိုင္​းတယ္​ ။ အစဥ္​အလာ အတိုင္​း ရိုးရာ
မပ် က္​ စံုခ် တဲ့ အမ်ဳိ းသမီးႀကီး​ေတြ စုတ္​​ေကာ ၊ လာဘ္​​ေကာ ဝင္​တယ္​ ။ လိုရာပန္​းတိုင္​ ​ေရာက္​ၾကတယ္​ ။

အစဥ္​အလာကို ​ေဖာက္​ထြက္​တဲ့ ၊ စလြယ္​သိုင္​းတဲ့ တစ္ခ်ဳိ႕​ ေလဒီႀကီး​ေတြ ထိပ္​ဆံုး မ​ေရာက္​ပဲ ထိပ္​ဆံုးနား တစ္​​ေနၾကတယ္​ ။

တစ္ခ်ဳိ႕အမ်ဳိ းသား​ေတြ ​ေနကာမ် က္​မွန္​ တပ္​တယ္​ ။ ​ေဟာ​ေျပာပဲြ​ေတြမွာ မ် က္​မွန္​ အနက္​ႀကီး တပ္​​ေဟာ တယ္​ ။ လူျမင္​ကြင္​းမွာ spec တစ္ကားကားနဲ႔ စတိုင္​ထုတ္​တယ္​ ။

ရလဒ္​က ဥာဏ္​ အျမင္​​ေတြ ၊ ဗဟုသုတ ရရာ ရ​ေၾကာင္​း​ေတြ ၊ အ​ေတြးအျမင္​ ​ေဝမ်ွ ခြင္​့​ေတြ ကန္​းသြားတယ္​ ( သို႔မဟုတ္​ ) အဖဲြ႕အစည္​း တစ္​ခုခုရဲ႕ ကန္​႔သတ္​ပိတ္​ပင္​မႈ ခံလိုက္​ရတယ္​ ။

( ဘယ္​သူ ဘယ္​ဝါ မဆိုလိုပါ ၊ ျဖစ္​တတ္​တဲ့ သဘာဝ ​ေျပာတာပါ ။ )

ဒါ့​ေၾကာင္​့ နိမိတ္​​ ေနာက္​ နမာ မလိုက္​​ေအာင္​ စကားအသံုးအနႈန္​း ၊ အ​ေျပာအဆို ၊ ဆင္​ျခင္​ၾကပါ ။
ပုဝါ စံုခ် ၾကပါ ။ မ် က္​မွန္​နက္​ႀကီး စင္​​ေပၚမွာ မတပ္​ၾကပါနဲ႔ ။


Crd ; Maung Maung Nee
 
 

No comments:

Post a Comment