04 March 2017

ေမတၱာ ဆိုတာ ေရာင္ျပန္ဟပ္စျမဲပါပဲ



က်မတို႕ ရပ္ကြက္မွာ မနက္ေစ်းေလး တစ္ခုရွိတယ္။ ေစ်းၾကီးၾကီးေတြနဲ႕ စူပါ မားကက္ေတြ ကလည္း ေတာ္ေတာ္ေ၀းေတာ့ အေလာတစ္ၾကီး ၀ယ္စရာရွိရင္ အဲဒီ ေစ်းမွာပဲ ၀ယ္ေလ့ရွိၾကတယ္။ အလုပ္သြားေက်ာင္း သြား မနက္ ထမင္းဘူးထည့္ရမယ့္ သူေတြအတြက္ အိမ္ရွင္မေတြ အေျပးအလႊားေစ်း၀ယ္ရင္ ၾကံဳရတာတစ္ခုက အသားဆိုင္က မ်က္ႏွာထား တင္းတင္းေစ်းသည္ရဲ႕ မေခ်မငံ အျပဳအမူကိုပါပဲ။ 

အသားဆိုင္ ကလည္း အဲဒီ တစ္ဆိုင္တည္း၊ အသားကလည္း စံုျပီး လတ္ဆတ္ေတာ့ ၀ယ္ခ်င္ သူေတြမ်ား တယ္ေလ။ ဒါနဲ႕ပဲ ဒင္းက ဘ၀င္ေလဟပ္ျပီး ၀ယ္သူေတြေျပာရင္ နည္းနည္းမွ သည္းမခံဘူး။ က်မ အပါအ၀င္ ရပ္ကြက္ထဲက အိမ္ရွင္မ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႕ မတည့္ၾကဘူး။ သူက အသား ည့ံညံ့ေတြပဲ ထည့္   ထည့္ေပးလို႕ စကားမ်ားရတာ ခဏခဏ ပဲေလ။

တစ္ေန႕မွာ က်မ အမ်ိဳးသား တစ္ၿခားနယ္မွာ တာ၀န္က်ေတာ့ က်မကို ကူညီရင္း အေဖာ္ျပဳေပးဖို႕ က်မ ညီမေလး က လာေနေပးတယ္။ သူက ေက်ာင္းျပီးခါစ ေဒသႏၱရ ဗဟုသုတေတြ စုေဆာင္းေနဆဲ အပ်ိဳေလးေပါ့။ မနက္တိုင္း သူပဲေစ်းသြားေတာ့ က်မလည္း အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ပဲ ေနခဲ့ေပမဲ့ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေလာက္ၾကာေတာ့ သူ၀ယ္လာတာ ေန႕တိုင္း အသားေတြ သိပ္ေကာင္းျပီး အေလးလည္း ျပည့္တယ္။ 


က်မ ၀ယ္တုန္းကထက္ ပိုမ်ားမ်ား ရျပီး ပိုလတ္ဆတ္တဲ့ အသားေကာင္းေတြပဲ ေန႕တိုင္း ရေနတယ္။ က်မ ညီမေလးကို ဘယ္လိုမ်ား ၀ယ္ခဲ့တာလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ သူက ေျပာျပတယ္။



“သမီးကေတာ့ သူ အသား ညံ့ညံ့ေတြ ေပးတဲ့ေန႕လည္း ျပံဳးျပလိုက္တာပါပဲ။ သူလည္း သူ႕မွာ ရွိတာပဲ ေပးရတာပဲေလ။ ဘာလို႕စိတ္ဆိုးရမွာလဲ။ သူ အသားေကာင္းေကာင္းေတြ ေပးတဲ့ေန႕ဆိုရင္ေတာ့ ၀မ္းသားအားရေက်းဇူးတင္ စကားေျပာေပးတာေပါ့ မမရဲ႕။ 


ဒီလိုလုပ္လို႕ထင္တယ္။ သမီးကိုသူ အခု ေန႕တိုင္း အသားေကာင္းေကာင္းေတြပဲေပးေတာ့တယ္။ ” သူေျပာတာေတြ နားေထာင္ရင္း က်မ နားလည္သြားခဲ့မိတယ္။ ေမတၱာ ဆိုတာ ေရာင္ျပန္ဟပ္စျမဲပါပဲလား။

 #yangonlife#lovereflection




No comments:

Post a Comment