11 June 2016

အေလာင္းေတာ္ကႆ ပ သမိုင္း အက်ဥ္းခ်ဳပ္





 ပိပၸလိ လုလင္ပ်ဳိ အသက္ႏွစ္ဆယ္ျပည့္ အရြယ္တြင္ မယ္ဘဒၵါ ရဲ႕မိဘ မ်ားႏွင့္ ႏွစ္ဘက္ မိဘ တုိင္ပင္၍ ထိမ္းျမား ေပးရန္ စီစဥ္သည္။ ပိပၸလိ သည္ မယ္ဘဒၵါ အား ‘မိဘမ်ား ကြယ္လြန္ သြားလွ်င္ လူ႕ေဘာင္ကုိ စြန္႕၍ သကၤန္းစီးၿပီးေတာထြက္မည္ ဟု စိတ္ပုိင္းျဖတ္ထားပါသည္။

ဤဘ၀ တြင္ အရွည္ မေနရ၍ သင္ ခ်စ္ႏွမ မွာ လင္ပစ္ မေလး ျဖစ္မည့္ အေရးကို ေတြး သနားၿပီး တျခား သူႏွင့္ အရြယ္တူ စိတ္တူ ၾကံစည္ ပါေလာ့’ဟု ေခ်ာ့႔၍ လႊတ္လုိက္ရသည္။ မယ္ဘဒၵါ လည္း အိမ္သူရွင္မ မျဖစ္ရေအာင္ ခယ ေတာင္းပန္ အေၾကာင္းျပန္စာ ေပးပုိ႕ပါလည္း ေရစက္ ပါ၍ မျပတ္ႏုိင္ဘဲ မဂၤလာပဲြျဖစ္ေျမာက္ ခဲ့သည္။

တဏွာကာမ လြန္စြာ စက္ဆုပ္ ညီွနံပုတ္ဟု အဟုတ္ရြံရွာ မုန္းတာေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္ အတူ အိပ္စက္ေသာ အခါ ပန္းကံုး ျခား၍ ေသြဖီ တစ္မ်ဳိး စိတ္ေဖာက္ျပား ပါက ပန္းကံုး ညွိဳးပါေစဟု ဒိဌာန္ျပဳၿပီး ေနခဲ့ၾကသည္။

 ႏွစ္ဘက္ မိဘမ်ား ကြယ္လြန္သြား ေသာအခါ သံေ၀ဂ ပုိရၿပီး ေရွ႕တုိးေနာက္ဆုတ္ မျပဳလုပ္ဘဲ အရာရာ စြန္႕ ၍ ေျခဦးတည့္ရာ သြားေတာ့မည္။ စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ေနရစ္ ပါေတာ့ဟု မယ္ဘဒၵါ အား ေျပာၾကားသည္။
မယ္ဘဒၵါ လည္း ‘ေမာင့္ႏွမလည္း အရွင့္နည္းတူ သံေ၀ဂ ရၿပီး ေမာင္ေတာ္ ထြက္သြား ရာကို ႏွမေတာ္ မယ္ဘဒၵါ လည္း ေနာက္က မကြာ လုိက္ခဲ့ပါမည္’ဟု ေျပာၾကားသည္။


ေက်းကၽြန္မ်ား ကလည္း အားထားရာ ကင္းမဲ့ပါၿပီ ဆုိကာ မသြားဖုိ႕ရန္ ငုိေကၽြးေတာင္းပန္ၾကသည္။ ပိပၸလိ သည္ ‘အသင္တုိ႕ ငါတုိ႕ထံတြင္ ဆပ္ရန္ အေကၽြး အေသးအဖဲြ တစ္ပဲ တစ္ ေရြးမွ် ျပန္ မေပးနဲ႕ေတာ့၊ ကၽြန္ ဘ၀ မွ အကုန္ လြတ္ၾကေတာ့’ဟု တရား သေဘာ အနည္းငယ္ေဟာၾကားခဲ့သည္။


""သင္ႏွမ မယ္ဘဒၵါ သင္သည္ ဇမၺဴတစ္ခြင္၀ယ္ လူတြင္ မက နတ္တစ္မွ် လွပေန၍ လူအမ်ား အျမင္၀ယ္ မသင့္ေတာ္၊ ရဟန္း ဘ၀ေရာက္ တာေတာင္ မခဲြခ်င္ဘူး ဟု ေျပာၾကလိမ့္မည္။ ငါ ၏ေနာက္ က ေကာက္ေကာက္ မကြာ မလုိက္ ပါနဲ႕ ႀကိဳက္ရာလမ္း ျမန္းပါ ေတာ့ဟု ေျပာေလသည္။

မယ္ဘဒၵါ ကလည္း ေယာက္်ား လက္်ာ မိန္းမမွာလွ်င္ လက္၀ဲ ျပဳစၿမဲမုိ႕ အရွင္သာလွ်င္ လက္်ာလမ္း မွ ၾကြျမန္း ပါေတာ့ ႏွမေတာ္လည္း လက္၀ဲလမ္း မွ သြားပါေတာ့မည္ဟု ေလွ်ာက္ထားေလသည္။ ခဲြခြာရေတာ့မွာမုိ႕ လက္်ာရစ္ သံုးႀကိမ္ ပတ္ခါ ေနာက္ဆံုး ကန္ေတာ့ေလသည္။


ပိပၸလိ လုလင္ႏွင့္ မယ္ဘဒၵါ တုိ႕ လမ္းခဲြၿပီး မဟာပထဝီေျမႀကီး အုိးထိန္းစက္ ကဲ့သုိ႕ သြက္သြက္ခါမွ် တုန္လွဳပ္ သြားေလ သည္။ သံုးလူ ထြဋ္ထား ျမတ္ဘုရား သည္ ေဝဠဳဝန္ေက်ာင္းေတာ္ မွ ဒိဗၺစကၡဳ ေရႊဥာဏ္ေတာ္ျဖင့္ ရွဳၾကည့္ရာ ပိပၸလိ လုလင္သည္ ငါထံ ရည္မွန္း လာေၾကာင္းသိ၍ဘုရားရွင္ ကို္ယ္ေတာ္တုိင္ ၾကြ၍ အဖူးေမွ်ာ္ ကန္ေတာ့ ခံၿပီး ဘုရားရွင္ ၏ ဒုကုဋသကၤန္း ကုိ ေပးသနားၿပီး ေက်ာင္းေတာ္ သုိ႕ ေရာက္လတ္ေသာ္ ဘုရားရွင္ ဧဟိဘိကၡဴေခၚေတာ္မူ ၍ ရဟႏၱာ အျဖစ္ကို (၇)ရက္ေျမာက္ ေသာေန႕၌ ရ၍ ဓူတင္ ေထရ္ ကုိ ေဆာင္ေတာ္ မူေလသည္။

ဘဝတစ္ခု အခါက ပဒုမုတၱရ ဘုရားရွင္ ၏ နိယတ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ ကုိ ရၿပီးခဲ့သည့္ေနာက္ တစ္ဖန္ ဘုရားသာသနာ အကုန္တြင္ ဗာရာဏသီျပည္ မွာ မင္းညီ သံုးပါးျဖစ္၍ လူတုိ႕ေဘာင္တြင္ မေပ်ာ္ေမြ႕ဘဲ ရေသ့ျပဳခါ စ်ာန္တရား ကုိ ဟိမဝႏၱာေတာ ၌ ေဒသစာရီ လွည့္လည္က်င့္ေတာ္ မူခဲ့သည္။

ေဂါတမ အေလာင္း ၊ အရိေမတၱယ် အေလာင္း ေနာင္ေတာ္ႏွစ္ပါးႏွင့္ သလႅာဝတီ ခ်င္းတြင္းျမစ္ အေနာက္ ဘက္ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရဝ သုနႏၵရ ေတာင္သံုးလံုး ၌ သစၥာအဓိဌာန္ ထားခဲ့သည္။



""ေနာင္ေတာ္ႀကီး ဘုရားျဖစ္၍ အကြ်ႏု္္ပ္ ကလညး္ ရဟႏၱာ အျဖစ္ ကုိ ရၿပီးလွ်င္ ေနာင္ေတာ္ႀကီး ပရိနိဗၺာန္ စံေသာ အခါ ကြ်ႏု္ပ္က သၿဂိဳဟ္မွ သာလွ်င္ ေတေဇာဓာတ္ေလာင္ကြ်မ္း ပါေစ။  အကြ်ႏ္ုပ္ ပရိနိဗၺာန္ျပဳ ခဲ့ေသာ္ ေနာင္ေတာ္ ငယ္ သၿဂိဳဟ္မွ သာလွ်င္ ေတေဇာဓာတ္ေလာင္ကြ်မ္း ပါေစ"" ဟု အဓိဌာန္ ထားခဲ့ၾက သည္။ 

 ေနာင္ေတာ္ႀကီးေဂါတမႏွင့္ ထားခဲ့ေသာ ကတိျပည့္စံုၿပီ။ ေနာင္ေတာ္ငယ္ ေမတၱယ်ႏွင့္ ထားခဲ့ေသာ ကတိ သည္ မျပည့္စံုေသးေပ။

ဤကဲ့သုိ႕ သစၥာ အဓိဌာန္ ျပဳေတာ္မူခဲ့ ဖူးေသာေၾကာင့္ ငါ ၏ ခႏၶာကုိယ္ သည္ ယခုလက္ငင္း ေတေဇာဓာတ္ မေလာင္ကြ်မ္းႏုိင္ေသး ေမတၱယ် ဘုရား ေရႊလက္ဝါး ေတာ္၌ တင္မွ သာလွ်င္ တန္ခုိးေတာ္ေၾကာင့္ ေတေဇာ ဓာတ္ေလာင္ကြ်မ္း လိမ့္မည္။

ငါ၏ အေလာင္း ကုိ ရွိခုိး ပူေဇာ္ လွဴဒါန္းရန္ လာၾကေသာ လူနတ္ျဗဟၼာ အေပါင္းတုိ႕ နိဗၺာန္ မဂ္ဖုိလ္ ရေစျခင္း အက်ိဳးငွာ ဇမၺဴဒီပ တမၼဒီပ တုိင္း ျမန္မာျပည္ အလယ္ပိုင္း သလႅာဝတီ ခ်င္းတြင္းျမစ္ အေနာက္ ဘက္ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရ၊ သုနႏၵရ ေတာင္သံုးလံုး ေအာက္တြင္ ပရိနိဗၺာန္စံယူမွ သာလွ်င္ ေနာင္ေတာ္ ငယ္ႏွင့္ ထား ခဲ့ေသာ ကတိသစၥာ ညီေတာ့မည္ဟု ဝစီဝါစာ သစၥာအဓိဌာန္ ျပဳေတာ္မူ၏။

အရွင္မဟာကႆပ မေထရ္ႀကီး ၏ သစၥာအဓိဌာန္ျပဳေတာ္မူသည္ ကို သိၾကားမင္း သိေတာ္မူ၍ လူ႕ျပည္သုိ႕ ကုိယ္တုိင္ ဆင္းေတာ္မူခဲ့ၿပီးမွ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရ၊ သုနႏၵရ ေတာင္သံုးလုံး ကုိ ညႊတ္၍ ေက်ာက္လွဳိဏ္ဂူ ကုိ ဖန္ဆင္း၏။ ေတာင္သံုးလံုး အတြင္း၌ ပတၱျမားလွဳိဏ္ဂူ သည္ အလ်ား အေတာင္(၅၀) အနံအေတာင္ (၅၀) စတုရန္း ညီမွ်စြာ ရွိ၏။

တံခါး (၄) တန္ ကုိလည္း တံခါးတစ္ခုႏွင့္ တစ္ခု ကို အေတာင္ (၅၀) စီကြာျခား၏။ ၎ လွဳိဏ္ဂူ အတြင္း၌ ျမ၊ ဖလ္၊ ေရႊ၊ ေငြ စသည္တုိ႕ျဖင့္ မြမ္းမံျခယ္လွယ္ အပ္ေသာ မဟာဂႏၶ ကုဋိ တုိက္ေတာ္ ကုိလည္း ဖန္ဆင္းထား ၏။
 

၎ တုိက္၏ အလယ္ ၌ အလ်ား (၁၆)ေတာင္၊ အနံ (၈)ေတာင္၊ အေစာက္ (၄)ေတာင္ ရွိ ေသာ ျမ သလြန္ေတာ္ ကုိ ဖန္ဆင္း ထားေတာ္မူ၏။ မဟာ ဂႏၶကုဋိတုိက္ ေလးမ်က္ႏွာ ၌ တစ္ဖက္ ကုိ ေက်ာက္ တံခါး ေငြ တံခါး ေရႊ တံခါး (၃) တန္စီ ထား ရွိ၏။
တံခါးေပါက္ အျမင့္မွာ (၁၆)ေတာင္၊ အနံ (၈)ေတာင္စီ ရွိ၏။
အေရွ႕တံခါး (၃) တန္မွာ ဂႏၶဗၺနတ္မင္း သံုးေထာင္ ေစာင့္၏။
ေတာင္တံခါး (၃) တန္မွာ ဂုမၻာန္နတ္မင္း သံုးေထာင္ေစာင့္၏။
အေနာက္တံခါး (၃) တန္မွာ ဂဠဳန္မင္း သံုးေထာင္ေစာင့္၏။
ေျမာက္တံခါး (၃) တန္မွာ ရကၡဘီလူးမင္း သံုးေထာင္ေစာင့္၏။
ေအာက္မ်က္ႏွာ ၌ ဘုမၼစုိးနတ္မင္း၊ မဟာပိႏၷဲ အသူရာနတ္မင္း သံုးေထာင္ေစာင့္၏။

မဟာဂႏၶ ကုဋိတုိက္ အတြင္း၌ သမာေဒဝ နတ္မင္း ေလးေထာင္ေစာင့္၏။

အရွင္မဟာကႆပမေထရ္ သည္ မလႅာမင္း တုိ႕၏ အင္ၾကင္းပန္း ဥယ်ာဥ္ ၌ ျမတ္စြာဘုရား ပရိနိဗၺာန္ စံယူၿပီးေနာက္ သဂၤါယနာ တင္၍ ဓာတ္ေတာ္မ်ား ကုိ ရွစ္ျပည္ေထာင္ေသာ မင္းမ်ား ၏ ဌာပနာေစတီေတာ္၌ ပင့္ေဆာင္ ယူ၍ စုရံုးၿပီး အဇာတသတ္ မင္း လက္သုိ႕အပ္၍ ဓာတ္ေတာ္ မ်ား ဌာပနာျပဳၿပီးေသာ သတၱဝါလူ အမ်ား တုိ႕အား တရားေရေအး အၿမိဳက္ေဆး ကုိ တုိက္ေကၽြးေတာ္မူသည္။

အရွင္မဟာ ကႆပ မေထရ္ႀကီး သည္ သက္ေတာ္ (၁၂၀)၊ ဝါေတာ္ သိကၡာ (၅၀)ျပည့္ေတာ္မူေသာေန႕၌ 
ပရိနိဗၺာန္ျပဳအံ့ေသာေနရာ ျမန္မာျပည္အလယ္ပုိင္း ခ်င္းတြင္းျမစ္ အေနာက္ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရ၊ သုနႏၵရ ေတာင္သံုးလံုး ရွိရာသုိ႕ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ မွ ထြက္လာ ခဲ့ရာ ကသဲျပည္ကုိ ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး အထက္ ခ်င္းတြင္းျမစ္ ကို ေရာက္ရွိသည္။

အရွင္မဟာကႆပ မေထရ္ႀကီး ၾကြလာသည္ကုိ ယာထြန္ေနေသာ ေတာင္သူႀကီး ဦးေကာင္းစင္ျမင္ေတြ႕ၿပီး ပင့္၍ ဆြမ္းကပ္ လွဴခဲ့ပါသည္။ ဤနယ္ေျမ တစ္ေလွ်ာက္တြင္ ေတာင္သူႀကီး ဦးေကာင္းစင္ နတ္ရုပ္ ကုိ ကုိးကြယ္ ၾက ပါသည္။

ပထုိးလံုးေခ်ာင္းတြင္ ေခတၱ နားၿပီး ေရခ်ဳိး ၍ သကၤန္း မ်ားကုိ ေလွ်ာ္လွန္းေသာေနရာ တြင္ သကၤန္း ခ်ဳပ္ရုိးရာ အနားပါတ္ေနရာ အစံုအလင္ ထင္ရွားစြာပင္ အေၾကာင္း ထင္လွ်က္ ရွိပါသည္။


 ေခ်ာင္း အတုိင္း ဆန္တက္ၿပီး ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရေတာင္သုိ႕ ေရာက္ၿပီး လွ်င္ ေတာင္ေပၚသုိ႕ တက္၍ မတ္တပ္ ရပ္ေတာ္မူၿပီးလွ်င္ လူနတ္ အေပါင္း တုိ႕၏ အက်ိဳးငွာ အဓိဌာန္ျပဳေတာ္ မူသည္ မွာ.....................
""‘သာသနာေတာ္ ၌ သက္ဝင္ ယံုၾကည္ေသာ အမ်ဳိးေကာင္းသား သည္ ငါးပါးသီလ ကုိ ေစာင့္ထိန္းျခင္း၊ မိဘ ဆရာသမား တုိ႕အား ရွိခုိး ပူေဇာ္ျခင္း၊ ရတနာ သံုးပါး သာသနာေတာ္ေစာင့္နတ္ တုိ႕ကုိ ပူေဇာ္ပသ ျခင္းျပဳ ကာ ယံုၾကည္စြာ သံုးစဲြပါက (၉၆)ပါးေသာေရာဂါတုိ႕ ေပ်ာက္ပါေစသတည္း။""’

ဤကဲ့သုိ႕ သတၱဝါ အေပါင္း တုိ႕အား သနားေတာ္ မူေသာေၾကာင့္ ေမတၱာေတာ္ေရတြင္း ကုိလည္း အဓိဌာန္ျပဳ ၍ ထားေတာ္ မူခဲ့ေလ၏။ ထုိေရတြင္းမွ တစ္ဖန္ ေတာင္ဘက္ သုိ႕ ေလွ်ာက္သြားၿပီး လွ်င္ ဣစၦာသယေတာင္ေျခရင္း ၌ ဆြမ္း ဘုန္းေပးၿပီး သပိတ္ မ်ားကုိ ေဆးေၾကာေသာေခ်ာင္း ကုိ သပိတ္ေဆးေခ်ာင္း ဟုေခၚသည္။

အရွင္မဟာကႆပ မေထရ္ႀကီးသည္ နတ္မင္း အေပါင္းတုိ႕ ဖန္ဆင္း ထားေတာ္မူေသာ ျမသလြန္ေညာင္ေစာင္း ထက္တြင္ မဟာေဗာဓိပင္ႏွင့္ ရတနာ ခုႏွစ္ပါး ေရႊပလႅင္ျမတ္ ၌ ဘုရား ဓာတ္ေတာ္ျမတ္ ကုိ ရွိခုိးပူေဇာ္ၿပီးမွ သစၥာ အဓိဌာန္ျပဳေတာ္မူေလသည္။

ဝစီဝါစာ သစၥာ အဓိဌာန္ မ်ား ျပဳေတာ္ မူၿပီးလွ်င္ မဟာေဗာဓိပင္ႏွင့္ ရတနာ (၇)ပါးျဖင့္ၿပီးေသာ ေရႊပလႅင္ ကုိ ဦးေခါင္း ျပဳေတာ္မူၿပီး စ်ာန္ဝင္စားေတာ္မူၿပီးလွ်င္ သိၾကား နတ္မင္း တုိ႕ ဖန္ဆင္းထား အပ္ေသာ ျမသလြန္ေရႊေညာင္ေစာင္းေပၚ ၌ ပရိနိဗၺာန္ စံယူေတာ္မူေလသည္။


အံ့ၾသဖြယ္ အခ်က္မ်ား
၁။ အရွင္မဟာကႆပ ပရိနိဗၺာန္ စံျမန္းေသာ လႈိဏ္ဂူႀကီး သည္ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရ၊ သုနႏၵရေတာင္ သံုးလံုး ကုိ ညႊတ္ေပါင္း ကူးၿပီး ဆက္သြယ္၍ေနျခင္း။

၂။ ၎ လႈိဏ္ဂူ တြင္ ေက်ာက္ခက္ ေက်ာက္ပန္း တုိ႕သည္ ပန္းခ်ီ၊ ပန္းပု ဆရာ တုိ႕ ေရးထု ၍ ဆဲြထားဘိ သကဲ့ သုိ႕ သဘာဝ အတုိင္း ျဖစ္ေပၚ၍ေနျခင္း။

၃။ ေဝဘူလေတာင္ထိပ္ တြင္ လူနတ္ျဗဟၼာ သတၱဝါ အေပါင္းကို (၉၆) ပါးေသာ ေဝဒနာ မ်ား ေပ်ာက္ကင္းေစ ရန္ ေမတၱာေတာ္ျဖင့္ ေသာက္ခ်ဳိး ၍ မကုန္ႏုိင္ အၿမဲတစ္ေစထြက္၍ေနေသာ ေရတြင္း၊ ၎ေရတြင္း ကို မိန္းမ မ်ားေရခ်ဳိး ခဲ့လွ်င္ မ်က္ျမင္ ဒိဌ ေရခန္း ၍သြားျခင္း။

၄။ အရွင္မဟာကႆပ စံျမန္းေတာ္္ မူေသာ လႈိဏ္ဂူေတာ္ အတြင္း လူ မဝင္ႏုိင္ေသာ္လည္း အရွင္မဟာကႆပ ကုိ ရည္စူး ၍ အထက္ ဥမင္မွ ေရႊစစ္၊ ေငြစစ္ တုိ႕ကုိ အဓိဌာန္ျပဳ၍ ခြက္ႏွင့္ ထည့္ၿပီး လွဴဒါန္းေမွ်ာလုိက္ေသာ္ ေအာက္ ဥမင္ဝ ကို ေရာက္လွ်င္ ေရႊ၊ ေငြ မ်ား မပါေသာ ခြက္သာလွ်င္ေမ်ာလာျခင္း။

၅။ အရွင္မဟာကႆပ စံျမန္းေတာ္မူေသာ လႈိဏ္ဂူေနရာ တည့္တည့္ သုိ႕ ေတာရုိင္းသတၱဝါ မ်ား ေက်ာ္ျဖတ္ ၍ မသြားျခင္း။

၆။ အရွင္မဟာကႆပ ကုိ စိတ္က ရည္စူး၍ ဘုရားဖူး သြားလာေသာ နတ္လူ အေပါင္းတုိ႕ သည္ ေတာေတာင္ျမိဳင္ ေခ်ာက္ တုိ႕ကုိ အတန္တန္ေက်ာ္ျဖတ္ ၍ သြားေသာ္ျငားလည္း ေတာသား၊ ရန္သူ၊ ဓါးျပ၊ ခုိးသား ဟူေသာ ေဘးအႏၱရာယ္ မ်ဳိး ႏွင့္ မေတြ႕ရျခင္း။

၇။ အရွင္မဟာကႆပ ကုိ ဖူးေတြ႕ရန္ သြားေသာ အခါ မေကာင္းေသာ အက်င့္အႀကံ ရွိေသာသူ မ်ားကုိ နတ္ မ်ားက ထင္ရွားစြာ ျပသျခင္း။

၈။ အရွင္မဟာကႆပႀကီး ၏ သကၤန္း လွန္းေသာေနရာ ၌ ယခုတုိင္ သကၤန္း ခ်ဳပ္ရုိး အနားပါတ္ မက်န္ ေကာင္းမြန္စြာ ထင္လ်က္ ရွိျခင္း။

၉။ အရွင္မဟာကႆပ မေထရ္ စံျမန္းေတာ္ မူေသာ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာရ၊ သုနႏၵရ ေတာင္ တို႕၌ သူေတာ္ေကာင္း တို႕ လာ၍ တရားကုိ အားထုတ္ခဲ့ ပါလွ်င္ နတ္ မ်ားက သီလ၊ သမာဓိ ကုိ စမ္းၿပီးလွ်င္ အက်င့္ သိကၡာႏွင့္ ျပည့္စံုလွ်င္ အေလာင္းေတာ္စစ္ ကုိ ဝင္၍ ဖူးႏုိင္္ရန္ ကူညီေစာင့္ေရွာက္ျခင္း ။



Admin.kokomg========Credit.
ျမန္မာအြန္လိုင္း စာအုပ္စင္.


ဗဟုသုတ ဟင္းေပါင္းအုိးၾကီး

 

No comments:

Post a Comment