မဲြ ၊ ေသ ၊ ၾကမၼာငင္ .. စတဲ့ ႀကိယာေတြကို အရမ္းကာေရာ မသံုးဖို႔ ေရွးလူႀကီးေတြ သတိေပးေလ့ရိွတယ္ ။ နိမိတ္မရိွလို႔ တဲ့ ။ ငါ ေသခ် င္တယ္ ၊ မေသေသးဘူးလား ၊ မဲြေတာ့မွာပဲ ၊ မဲြေနၿပီ ၊ မဲြကိန္းဆိုက္ၿပီ .. အဲဒီလိုမ်ဳိ း စကားေတြ ၊ ဝါက် ေတြ ေျပာမိ သံုးမိရင္ မၾကာခင္ အျဖစ္ဆိုးေတြ ၾကဳံ ရတတ္တာလည္း တိုက္ဆိုင္မႈ သက္သက္ေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ဘူး ။
ဂီတမွာ တစ္ခ်ဳိ႕ သီခ် င္းစာသားေတြ ၊ သီခ် င္း အမည္ေတြဟာ ေရွာင္နိႈင္ရင္ ေကာင္းပါတယ္ ။
ငယ္စဥ္က တံြေတးသိန္းတန္ရဲ႕ ......
× × မိုး႐ြာရင္ × ၾကမၼာငင္ေတာ့မယ္လို႔ × မထင္နဲ႔ေလ မိုးရယ္ × ×
အဲ့ဒီ ေတးတ စ္ပိုဒ္ ေအာ္ဟစ္ ညည္းမိလို႔ ကုန္သည္ ေစ် းသည္ မိခင္ရဲ႕ မရိုက္စဖူး အရိုက္အနွက္ ခံခဲ့ရ ဖူးပါတယ္ ။ တံြေတးသိန္းတန္ ကိုယ္တိုင္လည္း ေလာကဓံ အနိမ့္အျမင့္ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါတယ္ ။
ကမၻာက် ာ္ အဆိုေတာ္ မိုက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ ဘဝေနဝင္ခ်ိ န္ မတိုင္မီက Bad ; Dangerous ဆိုတဲ့ သီခ် င္းေတြ ( သို႔မဟုတ္ ) စီးရီးေတြ ထုတ္ေဝဖူးတယ္ ။ နိမိတ ္မရိွတဲ့ သီခ် င္း ၂ ပုဒ္ ၊ ၃ ပုဒ္ဟာ မၾကာခင္ သူဘာျဖစ္ေတာ့မယ္ဆိုတာ သဲလြန္စ ေပးေနသလိုပါ ။
ျမန္မာသံေတးေတြ တစ္ေခတ္ဆန္းလိုက္တဲ့ အဆိုေတာ္ မင္းေအာင ္ဟာ စ, ဝင္လာကတည္းက ` မင္း သားေလးလို လြမ္းျပမယ္ ´ တဲ့ ။ အလြမ္း စကားလံုးပါတယ္ ။ သူကြယ္လြန္ကာနီး ထုတ္ေဝခဲ့တဲ့ သီခ် င္း တစ္ပုဒ္ အမည္က " ရန္ကုန္သူ လြမ္းမွာစိုးတယ္ " တဲ့ ။ စာသားေတြက ...
× × ရန္ကုန္သူေရ × လြမ္းလို႔က် န္ × လြမ္းလို႔က် န္ × × တဲ့ ။
ရိွေသးတယ္ ၊ × × ငါေသရင္ ငါ့ရဲ႕နံေဘးမွာ × ဂစ္တာရယ္ × တိပ္ေခြေလးရယ္ × စတီရီယို ကက္ဆက္တစ္လံုးရယ္ × တမလြန္အထိ ယူသြားရမယ္ × × တဲ့ ။တစ္မ်ဳိ းႀကီးပဲ ။
ခင္ဝမ္းက `` နႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ ´´ တဲ့ ။
စာသားက ..
× × နႈတ္ဆက္ ခဲ့ပါတယ္ × ကြၽန္ေတာ္ သြားေတာ့မယ္ × လမ္းရဲ႕ သယ္ေဆာင္ရာ × ဟိုအေဝးကို × အေဝးကို × ×
ျပည္မွာေဆာင္း သီခ် င္းမွာလည္း ..
× × အေနေဝး × ( ေရေဝး ) မွာ ဆံုးရံႈးသြားရေတာ့မယ့္ × ျပည္မွာေဆာင္း × × တဲ့ ။
( သူ ကြယ္လြန္ေတာ့ ေရေဝး သုႆ န္မွာ ျမဳ ပ္န ံွခဲ့ရတယ္ ထင္တယ္ ။ ) ဆိုင္ မဆိုင္ေတာ့ မသိ ၊
ဆရာျမဳိ႕မၿငိမ္းရဲ႕ ` တိမ္လႊာမို႔မို႔႔လြင္ ´ ကို နိမိတ ္မေကာင္းဘူးလို႔ ယူဆလို႔ အဖဲြ႕သားေတြက သည္ေတး လက္ေရွာင္တယ္တဲ့ ။
ဒါေတြ အယံုအၾကည္မရိွတဲ့ ဦးဝင္းဦးက ျပန္လည္ေဖၚထုတ္တယ္ ။ ဦးဝင္းဦးလည္း ဘာ့ေၾကာင့္ရယ္ မသိ ၊ အေႂကြေစာခဲ့ရွာတယ္ ။
စာေပနယ္မွာလည္း အဲဒီလို နိမိတ္ျပ ဝတၳဳ ေတြ ၊ ေဆာင္းပါးေတြ အမ် ားႀကီး ရိွပါတယ္ ။ ရုတ္တစ္ရက္
စဥ္းစား မရလို႔ပါ ။ ေခါင္းထ ဲေပၚလာတာေတာ့ ဆရာ ေသာ္တာေဆြရဲ႕ ၇၅ ပဲ ။
သူ႔ဟာသ ဝတၳဳ ေတြမွာ ၇၅ ကို ခဏခဏ သံုးခဲ့ဖူးတယ္ ။ ( ဒီလို မိန္းမမ်ဳိ း ရလို႔ကေတာ့ ၇၅ ေယာက္ ယူတယ္ ။ ဒါမ်ဳိ းမ် ား ၇၅ ခါ ျဖစ္လိုက္စမ္း .. စသျဖင့္ ) ။ သူကြယ္လြန္ေတာ့ ၇၆ နွစ္ ... ။
တစ္ခ်ဳိ႕ အမ်ဳိ းသမီးႀကီးေတြ ပုဝါ စံုခ် တယ္ ။ တစ္ခ်ဳိ႕ စလြယ္သိုင္းတယ္ ။ အစဥ္အလာ အတိုင္း ရိုးရာ
မပ် က္ စံုခ် တဲ့ အမ်ဳိ းသမီးႀကီးေတြ စုတ္ေကာ ၊ လာဘ္ေကာ ဝင္တယ္ ။ လိုရာပန္းတိုင္ ေရာက္ၾကတယ္ ။
အစဥ္အလာကို ေဖာက္ထြက္တဲ့ ၊ စလြယ္သိုင္းတဲ့ တစ္ခ်ဳိ႕ ေလဒီႀကီးေတြ ထိပ္ဆံုး မေရာက္ပဲ ထိပ္ဆံုးနား တစ္ေနၾကတယ္ ။
တစ္ခ်ဳိ႕အမ်ဳိ းသားေတြ ေနကာမ် က္မွန္ တပ္တယ္ ။ ေဟာေျပာပဲြေတြမွာ မ် က္မွန္ အနက္ႀကီး တပ္ေဟာ တယ္ ။ လူျမင္ကြင္းမွာ spec တစ္ကားကားနဲ႔ စတိုင္ထုတ္တယ္ ။
ရလဒ္က ဥာဏ္ အျမင္ေတြ ၊ ဗဟုသုတ ရရာ ရေၾကာင္းေတြ ၊ အေတြးအျမင္ ေဝမ်ွ ခြင့္ေတြ ကန္းသြားတယ္ ( သို႔မဟုတ္ ) အဖဲြ႕အစည္း တစ္ခုခုရဲ႕ ကန္႔သတ္ပိတ္ပင္မႈ ခံလိုက္ရတယ္ ။
( ဘယ္သူ ဘယ္ဝါ မဆိုလိုပါ ၊ ျဖစ္တတ္တဲ့ သဘာဝ ေျပာတာပါ ။ )
ဒါ့ေၾကာင့္ နိမိတ္ ေနာက္ နမာ မလိုက္ေအာင္ စကားအသံုးအနႈန္း ၊ အေျပာအဆို ၊ ဆင္ျခင္ၾကပါ ။
ပုဝါ စံုခ် ၾကပါ ။ မ် က္မွန္နက္ႀကီး စင္ေပၚမွာ မတပ္ၾကပါနဲ႔ ။
Crd ; Maung Maung Nee
No comments:
Post a Comment